Saturday, 2 June 2012

kenalkan ~!




hye!  nama sye nur amalia binti zahid.saye teringin nak ade nme glam0ur , glam0ur la sgt .. s0 , sye reka satu nama iaitu Ema Ilya.awak semua buleyh panggil sye Ema atw Ilya . tp kbnykn kwn-ll sye pgil sye Ama . nk pggil Ama ? MANE BOLEH ! hahaha , tak de la gurau jek . panggil jek la .umur saya 13 taon . saya tinggal at jantung dunia..jek lau negara saye musnah , ha ! satu dunia musnah , hikhok ^.^
cita-cita saya nak jadi , emm ntah la . x tw nk jdi ape .. key , sye taw sye tak de pendirian . sob-ll :')
tapi bila orang tanye 'awak nak jadi ape ?' saya akn jawab  'doktor' wak' hehe #
saya suke makan mi kungfu , itu pasal saye pndai kungfu , sesape nak rse kungfu sye , boleyh disturb sye ,
awa nak blaja ? boleh , dtg uma key ..saya suke minum durian belanda sb sye asal belanda .. hahak ,
mane ade .. ! awak suka minum durian belanda ? key , ite ley dating .. hahax #
saye dilahirkan di kampung parit raja , batu pahat  pada 1 mac 1999,hari khamis kod , wktu petang . key , sye tahu sye orang kampung . eh-ll pkai bidan maju taw .. saye ade lima orang adek-beradik . Yang sulung , nurliyana , yang kedua , nuramalina , yang ketiga , mohd nur iman , yang keempat , saye yang tomey ny ,
yang bongsu , msty la adek sye , mohd nur hidayat . kalo awak pasan smue adek beradik sye ade nama NUR ,
pasan ta ? lau x pasan awak memang buta , kazen-kazen sye,mokcik-mokcik sye , atok-atok sye , selalu tetuka nme sye nan kakak-kakak sye .maklumla , tinggi smue da sme ,rupe un da seiras , nme pun dekat-dekat
tak hairanlah kalo tetuka , orang selalu nampak mak sye macam anak dare , wah ! sye jeles , sb orang selalu nmpk , mcm sye ny tue sangat .. :'( ade ke orang tye , sye keje at ne ? ha ~! keje ? form 1 agy cik ..

Awak na tahu status sye ? better x yah taw , key .. alorh , jangan majok .. key sye bgi clue jek taw ." sye x bepunya ".. HOHO . baek bagitahu terus ..
awak tahu tak sifat-sifat sye ? x tahu kan , sye da lme taw .. saye tak tinggi tak pendek .. abestu ape ?
pikir sndiri nah . saye ny jenis suka berahsia . kalo boleh , x de sedikit kuman un terbongkar ..
awak nak cte msalah awak ? buleyh , sye sdia mendengar .. sye akan tutup serapat-rapatnye rahsia awak
insyaallah , ^_^' sye x taw la sebenarnya , apa klebihan sye , klemahan sye . maklom , x pena mendalami diri sendiri .. # Cukop  !

Awak , saye ade banyak kawan , awak hader ? xde kan . takpe saya jadi kawan awak yea .
kawan rapat saye Saidatul Adani , kiteowang kenal sejak umur 5 taon agi , lame kan ? kekal sampai sekarang , ohsome ! gabungan name saye nan dye 'amani' sedap tak ?ya,ya sye tau biase-biase jek kan .. suke hati la ! :P gurau
ny nme geng sye stlh sye pndh smk chaah ,'nasaffahn' owesome ! pepandai jek kan . hikhok
n-Nisa ,a-Azirah , s-Syuhadah , a-Atiyah , f-Fadhilah.A ,f-Fadhilah.J(J.J),a-Tuk sye la , h-Hidayah ,
n-Natasha .. Ha ! sye ade satu rhsie nk kongsi at awk-ll smue..sye kn , ske kn , uat kn , smbol :P taw ,Sye rse best .. biasenye sye akn wt smbol ny ble sye hpy atw malu .. Smpai kn ade yang geram nan sye aw .. Sdeyh ! Owg hpy tpy dye marah kite .. :P hahaha .. Key , bubye ! sye da pnt 0x tlis .. slmt malam