Posts

Showing posts from December, 2012

hadiah ~ hadiah ~

Image
assalammualaikum . hari ni yaya nak cerite pasal hadiah . mesti kowang pelik kan hadiah apa yang yaya maksodkan . yaya yakin kowang pun pernah dapat kan daripada seseorang , tak kira la bestie ke ape k . yang penting hadiah kan ? ^_____________^

today yaya nak kenalkan BANYAK orang , sebab mereka-mereka ni la insan yang baik hati yang telah menyumbang hadiah untuk yaya .

okay ! sasaran pertama ~ mueh . 
cantik kan budak nih ? haruslah . tengoklaa bestie die siape . *perasan* saidatul adani  13 tahun smkas .  
mesti kowang teringin nak kenal kan dengan awek cun ni an. huhu ~ sowi ea die dah berpunya .jangan kacau ! nati penumbuk jadi makannya . 
dia salah satu bestie yaya yang paling rapat sebab kitowang kenal sejak umur 5 tahun dan kekal sampai sekarang . kukuhnya bangunan persahabatan ni . dia baik , cool , kuat merajuk , childish , suka ambik gamba , sporting lah jugak dan ada banyak peribadi dia yang boleh dicontohi . in shaa allah .
okay , yaya taknak cerite panjang sangat sgt seb…